با سلام خدمت همراهان عزیز وب سایت nikinini.com امروز می خواهیم اطلاعات مفیدی در خصوص کالسکه مبله به شما عزیزان بدهیم و در مورد انواع آن ، کارایی ها و مدل های موجود در بازار با شما به بحث و گفتگو بپردازیم .کالسکه های مبله دقیقا نقطه مقابل کالسکه های عصایی و یا مسافرتی می باشند.کالسکه های عصایی به دلیل کم حجم بودن آنها به هنگام تا شدن و فضای کمی که در هنگام تاشدن اشغال می کنند به کاسکه های مسافرتی معروف هستند .در نقطه مقابل کالسکه های عصایی و یا مسافرتی کالسکه های مبله قرار دارند که برای استفاده روزانه در خیابان ها و مراکز خرید طراحی شده اند .گرچه این کالسکه ها نیز همانند کالسکه های عصایی و مسافرتی امکان تاشدن دارند ولی معمولا به هنگام تابودن و یا بسته بودن فضای بیشتری را داخل صندوق عقب خودرو اشغال می کنند و در قیاس با کالسکه های مسافرتی و عصایی وزن بیشتری دارند . کالسکه های مبله امکانات بینظیری در اختیار پدر و مادر و همچنین نوزاد و کودک قرار می دهند.از مهمترین و بارزترین این امکانات جداسازی سیت یا همان نشیمنگاه و نصب آن رو به خودتان می باشد .بله به راحتی و با زدن یک دکمه می توانید نشیمنگاه کالسکه را به سمت خود قرار دهید تا دید کاملتری به نوزاد یا کودک خود داشته باشید. برای مشاهده قیمت کالسکه به این صفحه مراجعه کنید.

کالسکه عصایی چیست؟

البته این قابلیت معمولا تا زیر یکسالگی کودک به کار می آید و پس از آن دیگر نیاز نیست کودک را به سمت خود قرار دهید .از دیگر ویژگی های کالسکه های مبله تنظیم زاویه خواب آنها متناسب با وضعیت استقرار کودک می باشد که می توانید برای راحتی هرچه بیشتر نوزاد و یا کودک داخل آن در سه حالت اصلی نشسته ، لمیده و یا خواب کامل قرار دهید . در اکثر مدل های کالسکه مبله امکان نصب کریر یا همان صندلی خودرو روی نشیمنگاه و یا اسکلت کالسکه وجود دارد . حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که کریر چیست؟ کریر وسیله ایی است برای قرار دادن نوزاد از بدو تولد به بعد که دارای یک دستگیره جهت حمل می باشد که می توانید نوزاد را داخل آن جابجا کنید . همچنین امکان نصب روی کالسکه برای راحتی هرچه بیشتر نوزاد را نیز دازد .از دیگر امکانات آن نصب داخل خودرو به عنوان صندلی ماشین تا وزن 13 کیلوگرم و یا یکسالگی نوزاد می باشد .بله کریر وسیله ایی بسیار کاربردی از بدو تولد تا یکسالگی کودک می باشد که بر روی کالسکه های مبله امکان نصب دارد .در کالسکه های مبله امکان تنظیم ارتفاع دسته متناسب با قد شما وجود دارد یعنی در حالات مختلف می توانید دسته کالسکه را متناسب با قد تنظیم کنید تا دیگر نیاز به غوز کردن و خم شدن روی کالسکه نباشد که موجب خسته شدن دست و کمرشما در استفاده طولانی از کالسکه شود .

کالسکه مبله چیست؟

کالسکه های مبله معمولا کمک فنرهای نرم و راحتی دارند تا با توجه به پستی ها و بلندی ها و چاله های داخل خیابان ، کالسکه دچار تکان کمتری شود و کودک داخل آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد .از دیگر تنظیمات مرسوم در کالسکه های مبله تنظیم جلوپایی متناسب با وضعیت استقرار کودک می باشد تا خواب آرام تری را داخل کالسکه تجربه کند .کالسکه های مبله بر خلاف کالسکه های عصایی و مسافرتی تشک نرم تر و راحت تری دارند و معمولا داخل نشیمنگاه آن از یک تشک دوبل یا اضافه استفاده شده تا کودک تمایل بیشتری برای نشستن داخل کالسکه پیدا کند . چرخ ها در کالسکه های مبله از کیفیت بسیار بالایی باید برخوردار باشد ، معمولا چرخ های عقب بزرگتر از چرخ های جلو هستند که گاهی این اختلاف سایز به دوبرابر می رسد . بزرگتر بودن چرخ های عقب باعث می شود راحت تر بتوان کالسکه را از دست اندازهای خیابان ، چاله ها ، جوی های آب و غیره عبور داد و قدرت مانور بهتری در اختیار شما قرار می دهد.در آخر شاید بتوان چند ایراد از جمله سنگینی و یا بزرگ بودن به هنگام بسته بودن از کالسکه های مبله گرفت اما امکانات بیشمار و کاربردی ، قدرت مانور فوق العاده در شهر و راحتی فوق العاده کودک داخل کالسکه از محاسن کالسکه مبله در قیاس با کالسکه های عصایی و یا مسافرتی می باشد .امیدوارم این مقاله برای شما همراهان nikinini.Com  مفید واقع شود.